Binnen de sector Staf hebben wij een vacature voor de functie van kwaliteitsfunctionaris voor 24 uur per week.

De functie
Je werkt als kwaliteitsfunctionaris nauw samen met de stafmedewerker Beleid & projecten en de projectcoördinator Maatschappelijk werk & Begeleiding, en daarnaast werk je met diverse collega´s uit alle geledingen van de Basis. Je houdt ons kwaliteitssysteem, dat is afgeleid van ISO 9001:2015, up-to-date. Dat betekent dat je de applicatie Qlink beheert en gevraagd & ongevraagd meedenkt en adviseert over benodigde wijzigingen. Dat doe je niet vanuit protocollen en procedures, maar vanuit een visie op het benodigde effect op onze dienstverlening en op het handelen van onze medewerkers. Je monitort incidenten, klachten en cliëntevaluaties, je bewaakt de afhandeling en je adviseert naar aanleiding hiervan. We zijn bezig om indicatoren op te stellen om de voortgang en het resultaat van onze meerjarenstrategie te meten. Hier pak jij een trekkersrol in en vervolgens zorg je, met hulp van collega’s, voor de meting van de indicatoren. Je bent verantwoordelijk voor het goed inrichten en bijhouden van de indicatoren die de kwaliteit van onze dienstverlening en onze bedrijfsvoering meten en je verzorgt kwaliteitsrapportages. Je organiseert en leidt interne en externe audits en je bewaakt de opvolging van verbetermaatregelen die hieruit voortvloeien. In mei gaat de AVG in. Bij de functie van kwaliteitsfunctionaris brengen we de rol van functionaris gegevensbescherming onder. Naast deze werkzaamheden werk je, afhankelijk van jouw kwaliteiten en ontwikkelwensen, mee aan projecten en werkgroepen waar je je procesmatige aanpak en helicopterblik goed op kan inzetten.

De organisatie
De Basis biedt laagdrempelige steun en psychosociale hulp- en dienstverlening aan (oud)-medewerkers van brandweer, defensie en politie en hun directe relaties. Wij steunen hiervoor op onze langdurige ervaring met de geüniformeerde wereld. De Basis werkt nauw samen met verschillende verwante organisaties binnen een dynamisch netwerkcentrum in Doorn en beschikt over een landelijk netwerk van gespecialiseerd maatschappelijk werkers en trainers. Onze maatschappelijke verantwoordelijkheid komt tot uitdrukking in het duurzaam omgaan met mensen en middelen. Wij zijn een not-for-profit organisatie die in een belangrijke transitiefase zit. Ondanks onze not-for-profit aard willen wij eigen subsidiëring en financiering realiseren. Hierdoor is een zakelijke sturing op resultaten, opbrengsten en kosten noodzakelijk.  

Herken jij jezelf in het volgende profiel?
Je beschikt over een afgeronde opleiding op hbo-niveau met een post hbo-opleiding kwaliteitsmanagement. Je hebt ongeveer vijf jaar ervaring op het vakgebied van kwaliteit en proces- of verandermanagement, bij voorkeur opgedaan binnen not-for-profit organisaties. Actuele ontwikkelingen binnen je vak volg je goed en pas je, waar mogelijk en gewenst, toe. Je hebt ervaring met resultaat- en effectmetingen en je hebt een visie op kwaliteitsdenken. Je bent een ‘goede schrijver’ die heldere en zakelijke taal gebruikt. Je beschikt over analytische en adviesvaardigheden waarmee je voor gesprekspartners waarde op de inhoud en op de uitkomsten toevoegt. Je bent een actieve verbinder met collega’s in Doorn, maatschappelijk werkers in het land en met onze partners in de zorgketen. Je bent enthousiast en je kunt naast goed samenwerken in kleine wisselende teamverbanden ook goed zelfstandig werken binnen vastgestelde kaders. Je neemt initiatief en je bent vindingrijk. Uiteraard hoort hier tact, overtuigingskracht, kunnen motiveren, belangstelling wekken en invoelend vermogen en af en toe humor en relativeringsvermogen bij. Ervaring op het gebied van gegevensbescherming is een pré. Je herkent je in onze kernwaarden: open, actief, integer en zelfbewust.

Wij bieden
Een zelfstandige, afwisselende en uitdagende functie in een bijzondere omgeving! Een prettige werksfeer met betrokken en enthousiaste collega’s. Daarnaast een goed salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden en uiteraard krijg jij alle faciliteiten om je werk goed te kunnen doen. Je start op basis van een jaarcontract. Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn volgens de cao Gehandicaptenzorg. De functie is gewaardeerd in
FWG 55. Inschaling wordt gebaseerd op leeftijd en relevante werkervaring en zal tussen de € 2.607,-- en
€ 3.847,-- bruto per maand zijn op fulltime basis. Het beschikken over een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een voorwaarde voor indiensttreding.

Interesse?
Wil je meer informatie, neem dan contact op met sectormanager Staf, Adinda Liebeton, telefoon: 06-5233 7232. Je motivatiebrief met CV kun je uiterlijk 18 april 2018 mailen naar werken@de-basis.nl. De selectiegesprekken zijn op maandag 23 april (eerste ronde) en woensdag 25 april (tweede ronde).

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.