Reglementen en voorwaarden
De Basis kent diverse reglementen en voorwaarden.
Klachtenreglement
Misschien bent u niet tevreden over de begeleiding of bejegening door één van onze medewerkers. Vaak is het voldoende om dat met haar of hem te bespreken. Levert u dit niets of onvoldoende op, dan kunt u een schriftelijke klacht indienen bij de direct leidinggevende. Wordt deze niet naar uw tevredenheid opgelost, dan kunt u nog een klacht indienen bij de directie. Meer hierover in het klachtenreglement van de Basis.
Cliëntvertrouwenspersoon
U kunt een beroep doen op de cliëntvertrouwenspersoon voor ondersteuning bij het indienen van een klacht. De cliëntvertrouwenspersoon is onpartijdig en niet in dienst van de Basis. E-mail.
Contact met cliëntenklachtencommissie
Postbus 100, 3940 AC Doorn. Telefoon 0343 47 42 00. E-mail.
Algemene- en annuleringsvoorwaarden
De Basis hanteert algemene voorwaarden en annuleringsvoorwaarden. Deze zijn ook van toepassing wanneer u zich online inschrijft via de website(s) van de Basis.
Huisregels
De Basis hanteert in het gebouw in Doorn huisregels om het voor iedereen werkbaar, veilig en duidelijk te maken.